måndag 23 december 2013

20 saker ni kanske inte visste om mig












Egentligen ska det här göras på Instagram men jag kör det här istället. Kul grej! Bilden är tagen för tre år sedan på självaste Julafton då vi drack glögg utomhus framför öppen brasa, väldigt speciellt var det! Jag är ju numera brunett som ni vet ;)
 
Nu kör vi! Här har ni 20 saker ni kanske inte visste om mig!
 
 
  1. Jag blev vald till balens drottning i nian.
  2. Jag har inga helsyskon och jag är äldst i min syskonskara.
  3. Jag kan sova hur mycket som helst…
  4. Jag gillar att vara ensam. Eller jag älskar det!
  5. Jag gick Mediaprogrammet på gymnasiet.
  6. Jag var en gång i tiden rätt vass på att teckna.
  7. Jag älskar havet.
  8. Jag är uppväxt i Solna och är stolt AIK:are såklart! Har även rötter i Hälsingland…
  9. Jag har OCD (Obsessive-Compulsive Disorder).
  10. Jag är väldigt känslig för intryck och har väldigt svårt att sortera dem vilket gör att jag blir väldigt lätt mentalt utmattad. Jag är helt övertygad om att jag är en HSP-person (Highly Sensitive Person).
  11. Jag har en högskoleutbildning.
  12. Jag har väldigt nära till både skratt och gråt.
  13. Jag är väldigt höjdrädd.
  14. Jag har ramlat in i en taggbuske… Det gjorde ont.
  15. Jag oroar mig alldeles för mycket.
  16. Jag kan vara glömsk och lite förvirrad/disträ, men jag är samtidigt väldigt lyhörd.
  17. Jag älskar att köra bil.
  18. Jag har oerhört svårt att säga nej, men lär mig mer och mer.
  19. I tonåren bodde jag på en Brandstation i Stockholms City (min pappa är idag Brandmästare men har varit Brandman sen jag var typ ett, två år).
  20. Jag gillar att styrketräna, det är den bästa träningen för mig kombinerat med konditionsträning. Det var på ett gym jag träffade min man!
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar