tisdag 3 december 2013

Att fortsätta med finheter

















Bildkälla: Femina.dk
 
 
 
 
 
 
När jag ändå är i farten fortsätter jag med finheterna, idag blir det ett vackert danskt hem (såklart), fler bilder går att hitta här.
 
 
En liten detalj jag är väldigt förtjust i är de där sammetsgranarna som hänger lite överallt i detta hem. Antar att de är från en av Tine K tidigare julkollektioner, har för mig det... Ångrar lite att jag inte nappade på det då...
 
 
Pampig entre eller hur? Man får nästan lite prestationsångest men sina två futtiga krukor utanför dörren... 
 
 
Här är vi inte riktigt krya, så det blir till att kurera sig så gott det går idag...
 
 
 
 
 
Hoppas att ni är friska och pigga därute!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar