måndag 16 december 2013

Lite finheter & denna högtid














Winter in Carina Seth Anderssons Studio
Stylist Tina Hellberg







Med dessa lånade bilder vill jag strössla med lite finheter denna måndag. Kan behövas ibland, eller hur? Hur har ni det ute i stugorna? Ni tar det väl lungt, hoppas jag? Tänk på varför vi egentligen firar denna högtid och vad som är viktigt. Vad som är viktigt för er.
 
 
Vi har bakat pepparkakor idag och granen får komma in idag eller imorgon, står just nu i garaget. Blir en liten rackare i år, ståendes i en ny julgransfot från Granit.
 
 
Julklapparna har jag klickat hem (som jag brukar) och de flesta har kommit och är redan inslagna. Vi köper mest till Liten och något symboliskt till ett par släktningar. Till oss varandra ger vi något litet, ett par paket sådär, en gosig morgonrock eller kanske en bra bok. Vi satsar hellre på något fint till vårt hem eller något liknande istället för att byta klappar.
 
 
 Jag tänker dock ge mig själv en finfin julklapp i år :) Brukar göra det varje år om jag varit snäll mot mig själv ;) Och jag tycker jag blir bättre och bättre på det, så i år får jag nog något riktigt fint! ;)
 
 
 
 
 
 
KRAM
 
 
 




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar