onsdag 22 januari 2014

Den där vasen













Ska jag ha!
 
 
Visst är den fin!? Riktigt tung :) Älskar Liljor, nackdelen är att de luktar så starkt bara. Ibland har jag svårt att klara av den starka doften. Det är lite olika från liljor till liljor också.


Idag är det min vilodag från träningen och jag ska se till att kroppen får återhämta sig ordentligt för imorgon kör jag tredje passet för denna vecka. På fredag är jag i mål för vecka två :)!! Heja, heja!!
 
 
Ha fin dag! Här i norra Stockholm skiner solen, kan inte bli bättre :)
 
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Himla fin vas, Anna. Jag brukar köpa doftlösa liljor, för oj så de doftar som sagt. Let there be light :) Fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Weronica! Visste inte ens att de fanns doftfria... Det måste jag undersöka närmare :) Jaa, hoppas det får bli lite sol nu ett tag, det behöver vi!

      Anna

      Radera
  2. Super snygg vas, den förstår jag att du vill ha!
    Älskar också liljor, men jag tror att det finns doftfria sådana nu, om jag inte är fel informerad..

    Ha en skön söndagkväll.

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera