tisdag 28 januari 2014

Det tar på krafterna










 
 
 
 
 
 
...att ligga på topp!! Då menar jag träningen. Jag är nu inne på min tredje vecka och har kört hälften av passen, 2 av 4 den här veckan, imorgon är det vilodag. När jag kommer hem direkt efter har jag så mycket energi så jag kan inte vara still en sekund (får massor gjort). Sen helt plötsligt slår tröttheten till och jag blir så trött, så trött...
 
Måste vara omställningen för kroppen, från att ha motionerat (promenader) till att tokträna fyra dagar i veckan. Sen har man säkert bra dagar och dåliga dagar. Det får man nog räkna med!
 
Att ta en kopp kaffe och sätta sig ner en stund och bläddra i fina böcker är avkopplande och väldigt trevligt! Då kan det se ut ungefär såhär som på bilden ovan... :)
 
 
 
Hoppas ni har en fin kväll!
 
 
 
KRAM



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar