fredag 31 januari 2014

En bättre dag


















Idag är en mycket bättre dag än igår :) Jag måste bara tillägga, med tanke på gårdagens inlägg, att jag verkligen inte är en vintermänniska. I december och runt jul ja, då får det vara snöstorm om det vill, det hör lixom till men sen får det gärna blir vår, barmark och VARMT igen. Förrra hösten var verkligen en "Annahöst", varmt och härligt... Så vill jag ha varje år...
 
 
Men som sagt, upp med hakan, imorgon är det ju februari... :)
 
 
Det blev liljor idag, vet ej om de är luktfria, antagligen inte då de är köpta här uppe på vår Ica. Fina är det iaf, rosa tror jag bestämt, det var längesedan... :)
 
 
Sen ser att jag måste putsa mina vackra underlägg från Tennet, börjar bli lite fläckiga... Någon som vet om man kan använda Häxan eller är det för starkt tro (har hört det någon gång, ska iaf inte användas på Daysilvret)? Dessa putsvantar räcker inte, emellanåt måste man ta en rejäl putsning tycker jag för att få det riktigt blankt. Kanske ska testa det gamla hederliga husmorsknepet, varmt vatten, salt och folie...
 
 
 
 
Ha en fin fredag!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar