söndag 23 februari 2014

Design by Tove Adman











Det har varit en del snack om denna lampa, design Tove Adman. Den kopieras friskt och jag förstår att man blir irriterad... Jag tycker väldigt mycket om Tove Admans Design och denna hänger stolt i vårt kök.
 
 







Jag har även Tove Admans kanske mer kända betongljusstakar och de har hängt med några år nu, de har i princip nästan aldrig bytt plats här hemma. De står och har stått på vår köksö sen jag köpte dem för cirka fem år sedan.
Behöver jag säga att de är en av mina absoluta favoriter... ;)?
 
 
OS- finalen är självklart på här hemma och till och med jag tittar med ena ögat! Skulle vara så roligt att få vinna OS-guld... Så vi säger heja, heja Sverige!!! Kom igen nu!!
 
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar