fredag 21 februari 2014

Frustrerad men hoppfull







 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är fruktansvärt frustrerad av min rygglåsning som gjorde att jag inte kunde träna igår och inte idag heller som det verkar...Voltaren och vetekudden har varit mina vänner här idag. Blir det inte bättre över helgen blir det en kiropraktortid för mig. Sen har jag även en hostig och snorig Liten här hemma med mig idag.
 
 
Men lite hopp har jag, det är ju trots allt fredag!!
 
 
Ja ni ser ju att jag är några inlägg kort men det är inget att göra åt tyvärr, vet inte vad som hände.
 
 
Nu vill jag iaf önska er en riktigt fin helg!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Jobbigt det där med ryggen... har själv precis opererat ryggen, den hänger ju liksom med jämnt när man gör någonting ;-)

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera