söndag 2 februari 2014

Milk NA1

 
 
 
 
 
 
 





 
 
 
 
Funderar ofrivilligt över belysning till vår hall... Jag är ingen lampmänniska, ser det mer som ett nödvändigt ont... Gör ett undantag för denna, som jag fullständigt är galen i, en dröm...
 
Annars ogillar jag taklampor mest faktiskt, de ger mer ett praktiskt ljus än ett vackert är min uppfattning. Men visst finns det makalöst fina lampor men ingen jag gärna lägger pengarna på...
 
Men nu behöver vi en lampa till vårt lilla avlastningsbord i hallen och jag funderar på denna ovan, "Milk Lamp" (Milk NA1 Bordslampa) med svarta ben. Tycker den är fin...
Men jag är fortfarande osäker, så jag får nog fundera vidare ett tag till...
 
 
 
 
Hoppas ni haft en fin helg!
 
 
 
 
KRAM
 
 
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar