tisdag 11 mars 2014

Smakfullt




















 
 
 
 
Smakfullt och elegant från BOBEDRE.
 
 
 
Jag är inne i en tung period träningsmässigt just nu... Det känns väldigt motigt att komma iväg men jag tänker att jag bara måste fortsätta, ta mig igenom svackan, inte ge upp, vilket jag helst av allt har lust att göra nu.... Även om jag inte presterar lika bra när jag är där är jag iaf där och rör på mig. Jag  behöver bara fortsätta... Så blir det nog bättre snart.
 
Mina tankar är någon annanstans, nämligen trädgård. Vill bo utomhus eller iaf vara utomhus mest hela tiden, vilket skulle bli lite kyligt trots den för årstiden höga temperaturen. Bäst att passa på nu för på fredag har jag hört att det ska vända och vintern knackar på igen, deppigt värre :( Men runt den 19:e släpper den taget lite igen och mildare grader är att vänta. Sen får vi hoppas att den inte kommer tillbaka och våren får ta över, eller hur?! Har jag nämt att jag läser en väderblogg...? :)
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar