tisdag 22 april 2014

Vatten i trädgården












 
 
Någonstans har jag läst om vikten av att ha vatten i trädgården. Fågelbad är ett exempel på en sådan sak, där man på ett naturligt och vackert sätt får in elementet vatten i trädgården. I helgen införskaffade därför två fyrkantiga, lite japanskinspirerande fågelbad i granit. Stenbolaget har två olika varianter för endast 129 kr/st, det var som hittat tycker jag, så jag slog till på två! :)








 
Här har jag knipsat av några penseblommor och lagt i vattnet, annars är det vackert med bara några enkla stenar... (vilket jag inte har ont om eftersom jag är en stensamlare). 
 
Och det gjorde faktiskt skillnad. Det blänker fint och det är ett vackert blickfång!
 
 
Snart time att nanna kudden här!
 
 
 
 
 
 
KRAM så länge!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar