onsdag 14 maj 2014

Zebrakuddarna











Det fanns en tid då jag var kuddtokig och kunde köpa hur mycket kuddar som helst... Den tiden är förbi tack och lov! Tyvärr tyckte jag de blev fula så fort de tvättades ett par gånger och då tyckte jag inte det var värt att lägga ner så mycket pengar på en kudde när man kunde köpa en budgetvariant som höll färgen mycket bättre vid tvätt. Men nu när vi skaffade ny soffa tyckte jag det var dags att köpa två nya kuddar. Jag ville ha zebrarandiga och det finns många budgetvarianter och så finns det de där riktigt lyxiga, de jag egentligen vill ha... Både Artilleriet och Svenskt Tenn har fina... Men så skulle vi beställa matta hos Carpet Vista och jag snubblade över dess fina, i två-pack. Två kuddar för samma pris som för en kudde hos Artilleriet. Dessutom handgjorda och i riktigt fin kvalité som det verkade. Sagt och gjort, jag beställde hem två och blev minst sagt lite besviken när jag får hem dem då de är grovt "stickade" på framsidan, inte riktig vad jag hade tänkt mig. Jag skickar tillbaka tänkte jag direkt! Men så har jag glömt bort dem och nu är det försent att ångra köpet så jag tog fram dem och helt plötsligt ändrade jag mig. De är ju superfina och nu ligger de fint i soffan till min stora glädje! :)
 
 
Det var historien om två sebrarandiga kuddar det ;)!




Kram på er!
 

























1 kommentar: