onsdag 25 juni 2014

Tidigare än jag trodde











 
Det blev tidigare än jag trodde men jag bara fick en liten impuls och kände att jag ville göra ett blogginlägg men det betyder inte att lusten är helt tillbaka och att jag kommer blogga varje dag.
 
Vi har varit en vecka på Samos och fått välbehövligt med sol och värme. Har förstått att vi valde helt rätt vecka att vara borta då det tydligen varit riktigt ruskväder här hemma. Jag är iaf mycket nöjd med att vara hemma även om vi haft en fantastisk vecka tillsammans.
 
Hemma möttes vi av överblommade pioner och högt gräs, jag knipsade av några och satte i vas trots det. Det gäller att njuta av dem in i det sista, sen sätter jag mitt hopp på att floxen börjar blomma snart...






 
 
Sen hade jag ett celebert besök idag i trädgården när jag höll på att klippa och rensa som allra bäst! Jag är tokförtjust i både paddor och grodor (vet att vissa finner dem äckliga, men inte jag), så jag blev väldigt glad! ;)


Herr Groda här i modell större, svåra att få tag i dem då de hoppar fort och långt men jag lyckades till sist! Det blev ingen kyss dock, jag har ju redan min prins ;)
 
 
 
 
Hoppas ni har det fint, vad ni än har för er!
 
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar