måndag 20 oktober 2014

Höstnytt i väskan



















 
Long time no see...
 
Ni vet hur det kan vara ibland, man tappar intresset helt, detta har varit det längsta uppehållet i min blogghistoria. Men så fick jag en liten impuls här på kvällskvisten och gav efter för den ;)
 
Jag tänkte bara visa några fina nyheter från Svenskt Tenn som jag beställt hem i den nya färgen grå som även finns på deras textilier. Lite fint i väskan är aldrig fel så det blev en ny plånbok, älskar deras plånböcker. Dessutom med matchande nyckelhållare och en fodral till min mobil som för övrigt är på lagning äntligen! Hoppas jag ska slippa det nu framöver med ett skyddande fodral till den...
 
Ni har kanske märkt att jag är rätt tyst på "Insta" också, det beror på att jag inte haft en telefon på flera månader som hanterar Instagram. Ibland har jag lånat mannens och "Instagrammat" lite från den.
 
 
 
 
Hoppas ni mår bra och så vill jag passa på att önska er en fin vecka!
 
 
 
KRAM





















1 kommentar:

  1. Svensk Tenn har så många vackra saker. Ett besök där står alltid på agendan när vi hälsar på hos dottern i Stockholm. Det är ett måste. Mannen brukar fortsätta en bit längre fram på gatan och upp till vänster. Där ligger det tydligen en fin bilaffär. Smaken är ju olika. Kram Anita

    SvaraRadera