lördag 29 november 2014

Jag frossar

















Nu frossar jag i julblommor, mycket ska det vara! Jag är ingen tomteälskare och har inte rött överallt men mycket klassiska julblommor, levande ljus, mossa och gran/tallris ska det vara :)
Och hellre snittamarylisarna än de i kruka, vill inte vänta på prakten...
 
Idag har vi varit på årets första glöggmingel i Danderyd hos mannens chef och oj vilken julstämning jag fick! Huset var så stämningsfullt dekorerat men massor av levande ljus, blommor och såklart glögg, lussebullar och mycket mycket mer, väldigt trevligt! 
 
Nu har jag också tänt upp vårt hus men massor av ljus, blev så inspirerad! Nu väntar vi bara på en liten tjej som vi ska vara barnvakt åt i kväll när hennes föräldrar ska på julfest! Mys för hela slanten ska det bli!
 
 
 
 
Trevlig första advent!
 
 
 
KRAM




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar