fredag 12 december 2014

Julens dukning











Bildkälla: femina.dk







Helt klart är det så att man är olika och tycker om olika, vilket jag tycker är toppen! Tänk va tråkigt det skulle vara annars. Man gillar också att göra olika saker och det blir ju så bra när man kan komplettera varandra på så sätt. Jag är ju varken en matlagningsmänniska eller bakmänniska. Jag tycker helt enkelt inte att det är roligt utan bara besvärligt faktiskt. Jag älskar däremot att äta mat och goda bakverk och jag njuter i sällskap som kan det där.
 
Min uppgift runt julen blir därför detta med dekorationen. Blommor, dukning etc. Jag tycker det är superkul med dukning och blommor... Blommor är så underbart! Mannen står för det där med mat och bakning här hemma :) Naturligtvis till min stora glädje, ja ni ser, vi kompletterar varandra så bra! :)
 
 
Här följer lite fin dukningsinspiration!
 
 
 
 
KRAM
 

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar