fredag 16 januari 2015

Först och främst fredag












 



 

Igår var det tulpanens dag och jag missade det helt... Men inspiration var ju lätt att hitta, det svämmade ju över precis överallt med bilder av tulpaner på bloggar och Instagram...
 
Visst är de härliga! Tyvärr tycker jag de blommar ut för fort så jag kör gärna andra lökar såsom krokus som man får njuta av längre :) Första bilden är lånad av Svenskt Tenn.

 






 

Bilden ovan är från här hemma ungefär vid denna tid förra året.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Och så det där hemmet som alla pratar om nu och visar upp på sina bloggar... jag kan bli lite allergisk mot sånt. Men just detta ville även jag uppmärksamma för jag bara älskar köket i denna våning, helt fantastiskt... Likaså Formex, nu är det bara Formex som gäller och jag är ledsen men det blir tjatigt, jag lessnar.



Det var lite om veckan som gått, men nu är det först och främst fredag!



Trevlig helg!





KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
























 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar