fredag 23 januari 2015

Rensa i röran







 
 
 
 
 

Idag känner jag mig något bättre men fortfarande inte helt frisk. Ska bli skönt med helg, tid tillsammans <3! 
Dessutom ska vi rensa lite i helgen och just nu kan jag inte tänka på annat. Jag vill ha ordning, var sak på sin plats, onödiga saker man inte använder ska bort! Jag är ju lite pedant normalt sett men just nu tror jag det är graviditeten som speedar upp det lite extra. Det är en sån skön känsla att få rensat och ordning, oslagbart! Allt känns lättare, framförallt sinnet, det ger energi, det är verkligen något jag rekommenderar!
Finns många andra fördelar med det också, man vet vad man har! Ofta när man ska göra något, eller behöver något, förlängningssladd tex köper man nytt och sen visar det sig att det redan fanns hemma. Man spar med andra ord pengar och plats...






 
Trevlig helg!
 
 
 
KRAM

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar