onsdag 18 mars 2015

Nya tavlor











 
 
 
Nya tavlor in da house!
Prövar mig fram med grå/silvriga ramar istället för svarta som annars är standard här hemma :) Nej jag har inte tröttnat på svart och vitt, det kommer jag nog aldrig göra :)
 
 
Var lite rädd för att hästtavlan skulle ge lite "tonårsvibbar" och inte kännas så "vuxen" men jag tycker nog inte det ändå, det känns bra. Den abstrakta tavlan i översta bilden blev jag helt kär i, det är så mycket jag över den :)
 
 
Alla prints är från Desenio och ramar från Ikea.
 
 
Sen har jag inte bestämt vad de ska stå, hänga eller så än... De flyttar nog runt ett tag om jag känner mig själv rätt.





För övrigt är det exakt en vecka kvar idag till beräknad förlossning!!



KRAM på er!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar