fredag 3 juli 2015

Spaljefix


 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Min man och jag har alltid tyckt om att renovera och hålla en relativt hög standard hemma och med hus finns det alltid något att göra. Lägg på mitt inredningsintresse på det så blir man liksom aldrig färdig.Vi gör nästan allt själva och hantverkare använder vi oss sällan av, på gott och ont. Plånboken mår bra men problemet är tiden, just nu tid som vi inte har till att lägga på vårt hem på samma sätt som innan. Det blir ju så när man får en till liten krabat som tar mycket tid och så ska det givetvis vara. Men det kliar i fingrarna det kan jag lova...
 
Vi får iaf till småprojekt då och då som vi planerat och försöker beta av "Listan" så gott vi kan utan att det äter upp oss.
 
Här är det senaste lilla projektet, nya spaljéer till baksidan. Svart och grönt är så snyggt ihop tycker jag och jag gillar den modernare nästan lite japanskinspirerade spaljén som vi gjort själva. Nu är det bara tre kvar...
 
Idag går min man på semester i hela fem veckor, jag och storasyster har redan varit hemma i en vecka, eller jag är ju hemma hela tiden nu med lillasyster :)
 
 
 
Hoppas ni har det bra i den heta men ack så efterlängtade värmen!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så snygg spaljé. Visst är det gröna vackert mot svart. Kram Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Anita! Ja vi är riktigt nöjda :)

      Anna

      Radera