lördag 8 augusti 2015

På Kolmården









 
Utsikten från vårt rum!







Utseendemässigt är Vildmarkshotellet på Kolmården väldigt speciellt... Ganska coolt!








Utsikten... Vackra Bråviken!





 
 
Nedanför hotellet, som ligger högt ovanför Bråviken, ligger en stor brygga som man tar sig ner till via en liten serpentinväg. Det är ganska brant och en liten utmaning med vagn kan jag säga, både upp och ner...







 
Väl nere gick jag loss lite med kameran och insåg plötsligt att jag vill ha en ny, min är riktigt gammal och jag känner att jag inte riktigt kan ta de bilder jag vill, jag blir begränsad känns det som...
Men jag fyller ju år nu i september, så passande... :D

 
 
 
En natt och två dagar på Kolmården fick avsluta vår semester :) Läget, djurparken, alla attraktioner i sig är ju toppen, men vi var väl sådär imponerade av själva hotellet som sådant. Det ligger som sagt helt fantastiskt, är ju ett riktigt äventyr att se alla djur och vara i den miljön. Jag hängde inte riktigt med hela tiden för Lillasyster var väl sådär måttligt road... Vi hängde på och kring hotellet medans Storasyster och pappa P gick loss i parken :)
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar