fredag 25 september 2015

Kallare ute varmare inne















 
 
 
 
 
 
 
Bild: Gysinge
 
 
Jag har förstått vikten av att "vinterdressa" hemmet för att kompensera för det kyligare klimatet som nu kommer. Perfekt är då att pimpa hemmet med textiler i lite djupa, varma färger. Problemet är att jag har svårt för dessa färger som mörkröd, vinröd, lila och brun i olika nyanser osv. Som egentligen är perfekt för uppgiften. Jag vill helst inte ha färg alls. Jag gillar blå och det är ju inte en särskilt varm färg. 
 
 
Hur ska jag då göra?
Jag tänker att fårskinn och plädar i fuskpäls ändå måste vara ett alternativ?!
Men kan man tänka på något annat, förslag?
 
 
Jag har därför faktiskt beställt hem ett äkta svenskt fårskinn från Gysinge i färgen ljusgrå. Har inte ägt ett äkta fårskinn tidigare. Vill satsa på hållbart och kvalité och då föll valet på detta, lite dyrare såklart (men inte det dyraste). Jag tror ändå att det är ett mycket bättre alternativ än att köpa på tex Rusta och Ikea som jag gjort tidigare...
 
 
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar