måndag 21 september 2015

Lampan, barnrum och mjölkstockning



















 
Vi renoverar Litens rum, det har vi pysslat med sedan i augusti... Det tar tid när man endast kan arbeta under helgerna då även allt annat också ska hinnas med. Men nu börjar det bli färdigt men inte riktigt. Behovet av en bättre lösning för förvaring framförallt för hennes kläder var akut då hon "ärvt" möbler av oss genom åren och inget av dem har egentligen fungerat särskilt bra. Nu har hon äntligen ett riktigt klädskåp men galgar så man kan hänga upp kläderna och få en bättre överblick och det är också lättare att hålla ordning bland klädhögarna. En av sakerna som är roligast är ju att ställa tillbaka allt och fixa ordning, själva piffet... Några nya saker har såklart införskaffats och en sak som jag sneglat på men inte bestämt mig är denna urfina lampa från Ellos, hur fin?!
 
 
Om inte annat köper jag den nog och spar till Lillans rum :)
 
 
 
Japp, jag har åkt på mjölkstockning. Igen. Denna gång utan den höga febern, men jag har lite feber. Men värken som blir i kroppen och huvudvärken är inte att leka med :( Fy vad jag mått dåligt!
Nu hoppas jag på bättring snart för imorgon firar vi en liten åttaåring här hemma!
 
 
 
 
 
 
KRAM på er!
 
 
 
 
 
 
 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar