onsdag 7 oktober 2015

Besviken














Suktat efter Artemide Tolomeo golvlampor/läslampor länge, ett par såklart, ni vet jag och två... :) Så fattade vi beslutet att inhandla två stycken nu när vi skippade ny soffa. Vi sliter lite på den vi har ett tag till, dock med nytt överdrag från Bemz, vilket också är en historia i sig men det tar vi en annan gång. Så kom de idag och jag blir som ett barn på julafton såklart. Tyvärr så verkar de som vi fått måndagsexemplar eller, hemska tanke, ska de vara såhär rangliga? Rimmar inte med tanke på priset och ryktet... Ena skruven drar inte åt, den som sitter mellan fot och arm, alltså själva huvudfästet. Den andra är det glapp i istället. Blir sååå besviken! Här investerar man i dyra designlampor och tror man fått kvalité för pengarna, så blir det såhär... Men jag hoppas verkligen på att de är måndagsexemplar det är frågan om för jag vill inte lämna tillbaka dem, vad ska vi då ha? Precis där hörde jag vilket i-landsproblem det här är... Ni får ursäkta mig. Skäms.


Har iaf mailat dem så får vi se vad de säger. Så länge får de stå uppe så jag iaf kan vila ögonen på dem så länge...




Nu blir det te!


KRAM





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar