tisdag 2 februari 2016

Läget









 
 
 
 
 
Läget här just nu. Soffläge så mycket som möjligt med choklad och en bunt tidningar! Har dragits med något som började som en nackspärr men som nu blivit något annat knas i drygt en vecka. Det har blivit bättre men så blir det sämre igen. Just nu har det kommit tillbaka och det gör så ont och jag blir så stel. Varit på massage två gånger men behöver nog uppsöka min kiropraktor :( Hade hoppats på att massagen och tiden skulle göra sitt men det verkar inte så...




Februari mina vänner, det går framåt! Det är positivt!
 
 
 
 
En annan rolig nyhet är att jag har börjat jobba två dagar i veckan, dock hemifrån, vilken är super att jag kan göra för jag helammar mer eller mindre fortfarande. Min man är pappaledig de två dagarna jag jobbar. Jättekul och jätteskönt att få avlastning och dela lite på det och framförallt för mig att få göra något annat!
 





 
KRAM på er!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar