fredag 20 maj 2016

Sneakpeek











 
 
Har sagt det förut men måste påpeka det igen, min kamera beter sig väldigt underligt eller är det skit bakom spakarna kanske... :O!!
 
Tror faktiskt att den behöver lite service (eller en helt ny!), eller så behöver jag glasögon, hursomhelst här kommer en liten sneakpeek på ett Blocketfynd jag köpte för en tid sedan. Tog flera helbilder också för jag måste visa tavlan som hänger ovanför. Men de bilderna blev jättedåliga så jag gör ett nytt försök en annan dag och visar. Ingen ny poster utan en "gammal" favorit från Moderna Museet men den har fått en ny ram från Ikea som krånglat och bytt mått på sina ramar... Då behövdes en passepartout, beställer mina från Framia. Tips! Hos Framia kan man måttbeställa passepartouter, smidigt och bra! 
 
Alltså en poster kan verkligen framhävas på olika sätt beroende på ram och med passepartout eller utan!
 
Är i alla fall så nöjd med resultatet med tavlan och placeringen ovanför Blocketfyndet (byrån såklart)!
 
 
 
 
Ha en fin helg!
 
 
 
KRAM






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar