torsdag 19 januari 2017

Ekologiska doftljus












Slår en slag för ekologiska doftljus, finns ju en del på marknaden nu. Mycket bättre på flera sätt och de doftar sådär lagom mycket. Den här doftar vårlök, som det doftar hos Blomsterhandlaren den här tiden ni vet?! Även om det står annat på etiketten...:) Här är ett fin jag beställer hos Jordklok som jag är trogen kund hos sen en herrans massa år tillbaka. Köper nästan alla mina hudprodukter där och en del smink, även badolja, lotion, schampo och badskum till barnen, perfekt!

Vårens färg måste ändå vara svagt dimm- eller mintgrön, eller hur? Den omåttligt populära Urnan i samma kulör, svagt dimmgrön, fick jag tips om inne hos bloggaren Inredningshjälpen, eller rättare sagt genom hennes instagramkonto. Lite dyr men jag hade lite sparat och de hade 20% på den ;)

Har spanat in några fina kuddar från Hm Home i samma färg, blir jättefint nu till våren ;)!



Ha en fin dag!



KRAM































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar