måndag 3 april 2017

Påskplymer istället för fjädrar













Hallå!!? Är det några här?

Ja det var ett uppehåll kan man minst sagt säga...

Så kan det gå.





Nu är jag i alla fall här igen och tänkte tipsa er om påskplymer som ersätter påskfjädrar för gud vet vad de stackars djuren får utstå för att vi ska få ha deras fjädrar i påskriset...


Har en massa gamla fjädrar kvar som jag kommer använda men jag kommer tänka mig noga för innan jag går och köper några igen.


Dessa är från Cult Design och köpta på Milq, en gammal klassisk butik som funnits med ett tag. Tror den förvann en tid för att sen komma tillbaka. Påminner lite om Lagerhaus i sortiment och så.


Klickade hem dem och de kom i brevlådan bara efter några dagar, supersmidigt!


Glasäggen är från Svenskt Tenn och vasen från Nittsjö. Och så klassiskt svartris, gillar de!





Hur har ni det? Hoppas det är bra. Snart är påsken här och det ska bli härligt med lite påskledigt och få andas lantluft ;)




KRAM




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar