måndag 30 december 2013

Jag älskar blommor
















Jag älskar blommor! ;) Här har jag blandat vita såkallade "lyx" tulpaner med vita vanliga i min nya vas som jag fått i julklapp. En klassisk Aaltovas som jag länge önskat mig.... Underlägget Skandinavien från Svesnkt Tenn i mässing är också en julklapp. Jag fick även en morgonrock, presentkort, en film och en fin nyckelring från ST med elefantmönstret på (vad annars?). Och en massa fina teckningar som min dotter gjort till mig, kanske de bästa av alla juklappar när allt kommer omkring :).
 
 
 
Nu ska jag återgå till målning av socklar!
 
 


KRAM






























4 kommentarer:

  1. Du visar jättefina bilder på blommor mm, men jag skulle jättegärna se mer av övrig inredning som sovrum, kök. mm.
    God fortsättning, Anniká

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! God fortsättning till dig med! :)

      Ja, jag önskar detsamma. Ska försöka tänka på det :)

      Anna

      Radera
  2. Den vasen är lika vacker med som utan blommor. Jag hade nästan lika bra tur med tomten som du. Till mig kom han med en vacker weekendbag från Svensk Tenn. Du ska tro att jag blev glad. Ett Gott Nytt År till dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den :) Presenter från ST är aldrig fel ;)

      Detsamma till dig.

      Anna

      Radera