onsdag 1 januari 2014

2014

















 
 
 
 
 
1 Januari 2014!!
 
 
Välkommen självaste Nyårsdagen!
 
 
 
Tänk, vilken härlig tid som ligger framför oss...
 
Samtidigt är jag lite ambivalent idag, kan "sörja" att julen är förbi (för denna gång) men samtidigt är det så skönt att vi är på "rätt" sida av året... Jag älskar advent och jultiden men jag är också helt frälst i vår och sommar. Hösten och vintern kan jag hoppa... :)
 
 
 
Vi hade en väldigt trevlig kväll igår i mycket goda grannars sällskap. Såå skönt att ha nära hem, bara en sån sak...!:) 
 
Höjdpunkterna från gårdagskvällen måste vara menyn, den "lilla" flamberingsbranden och såklart sällskapet! ;) Interna saker som jag inte tänker gå närmare in på... ;)
 
 
 
Nu vill jag önska Er ett riktigt Gott Nytt År!!
 
 
 
 
KRAM på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Hmm... det lät som en liten insident ;-)

    Hoppas kvällen blev fin och att du hade trevligt.

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det kan man säga att det blev, grannens kök höll på att ta eld... :/

      Tack snälla du, det var verkligen supertrevligt!

      Anna

      Radera
  2. Jag sörjer inte att julen gått oss förbi, att året passerat revy. Känner mig väldigt nöjd med just detta. Började städa ut julen igår, redan. Granen får stå kvar tills på söndag. Hade bråttom i år med att få vardagen åter. Bort med 2013.

    En god fortsättning på det nya året önskar jag dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att höra! Man ska inte se för mycket bakåt.

      KRAM

      Radera