fredag 3 januari 2014

Matplats i min smak och denna dag








 
 
 
 
 
Bildkälla: Alvahem Mäkleri
 
 
 
 
Så fantastiskt snyggt och egentligen inte särskilt märkvärdigt!
 
 
 
Idag fick vi ett litet infall fast vi egentligen hade massor att göra här hemma, för det har vi jämt. De ena projektet efter det andra avlöser varandra, på gott och ont.
 
Vi drog till Ulriksdals Slottsträdgård och fikade, strosade runt och njöt av allt de vackra, kan ju bara tänka mig hur fint det är sommartid. Trots att jag är uppvuxen i just Solna och bott några år i Ulriksdal så har jag faktiskt inte varit där någonsin. Mycket besynerligt.
 
Det här gråa vädret kommer åt mig märker jag och det gillar jag inte...!
 
Att fota finns ju inte, iaf inte i min värld. Jag fotar helst inte i dåligt ljus.
 
 
 
 
 
På Ulriksdals Slottsträdgård träffade vi iaf tuppen Yohio och mumsade god morotskaka, inte illa denna trista fredag :)
 
 
 
Nu ska vi snart kvällfika lite här!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar