lördag 4 januari 2014

Lite köksglimtar











Marmorfatet är en favorit, loppisfyndat. Det går att snurra, fungerar mycket bra som ostbricka :) Annars är det bara fint att se på, vilket kan räcka långt här hemma ibland ;)! 




 
 
Snyggaste vattenkokaren (enligt mig).






Den här delen ska göras om lite, det ska till en sektion skåp och bänksivan ska bytas till en längre. Klockan ska ersättas av en mindre och ska få byta plats. Man kan aldrig ha för lite förvaring, det har jag lärt mig av mina misstag.







Här kommer några nytagna bilder från vårt kök. Det finns delar av vårt kök som fortfarande inte är klara efter renoveringen 2010... hrm... Så jag valde att visa delar som är färdiga :) Jag har varken skillsen eller rätt objektiv för helbilder så ni får hålla till godo med dessa. Idag tog jag upp kampen mot ljuset och fick till några drägliga bilder iaf. Köket är ju ett kök först och främst. Vi använder vårt hela tiden och är däremd ej fotovänligt det mesta av tiden.
 
Jag är en sån som är lite petig med vilka bilder jag visar här på bloggen. Ibland är jag inte nöjd för jag tycker kvalitet är för dålig på bilderna och ibland är jag inte tillfreds med att visa vissa delar av mitt hem av olika skäl. Det kan vara att det inte är tillräckligt presentabelt eller städat enligt mig. Eller som tex sovrummet, där känns det väldigt privat och jag kan ha lite svårt att visa upp det här. Sunt eller inte? Strunt samma, det är upp till var och en tycker jag. Det är trots allt min blogg...
 
Men kom gärna med önskemål ändå :)
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar