torsdag 16 januari 2014

Att ha snöat in på något

















En Dagbädd stämmer så mycket överens med min livsfilosofi :) Totalt snöat in på att hitta den perfekta dagbädden. Finns dåligt utbud tyvärr, om man inte vill sälja bilen förstås och köpa en dagbädd istället med det är lite för opraktiskt, tom för mig :) Helst vill jag ha en riktig designklassiker som tex PK80 men hallå 120.000... Njae.
 
Har sett att HD har några men jag tycker ärligt talat inte de är särskilt snygga...
 
Hos Ilva (översta bilden) finns det en som är riktigt ok faktiskt. Det är iaf den typen vill jag ha, i skinn, mycket praktiskt och snyggt! De andra finns hos The Home, där även bilderna är lånade ifrån.
Såg även en hos Trendia som var rätt fin...
 
 
 
Ja, det finns mycket som står högre på önskelistan men nu blev det en sak till att skriva upp där, det har en tendens att öka på om man säger så... :) 
 
 
 
Hoppas ni har det fint!
 
 
 
 
KRAM





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar