måndag 13 januari 2014

Rosa, vårfeelings och träning...



















Jag köpte små näpna blommor i den pastelligaste rosa, vad heter blomman nu igen??
 
Hur som helst så fick jag riktiga vårfeelings, speciellt när jag satte dem i mina små loppisfyndade kristallvaser... ;) Men såklart är det långt dit, men ändå, vi går åt rätt håll... :)
 
Och så ljuset på det, solen som strålar in, det är så härligt! Jag har hört att det blir två minuter ljusare för varje dag som går nu... På en vecka blir det nästan en kvart och på fyra veckor en hel timme, jippie!!!
 
 
 
Sen har jag äntligen börjat träna igen och det känns så bra! Körde första passet idag :) Nu ska jag bli stark som en oxe och smidig som en vessla ;) (Är det så man säger förresten...haha?).
 
 
 
 
 
KRAM på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Jag älskar kombinationen av rosa och grönt! Jag loppisfyndade en emaljerad kanna idag och den hade varit perfekt att ha sådana rosa blommor i!! Just nu står den på mitt köksbord och är fin i sig själv! Jag går ofta på loppis och fyndar, hoppas på att hitta sådan lika fina vaser som dina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, va snäll du är! Javisst är det fint med grönt mot pastelliga färger :) Vi behöver sånt nu, det där gröna klorofyllet :)
      Det är fint när man kan välja att handla second hand istället för nytt. Det tjänar vi alla på i längden.

      Anna

      Radera
  2. Vad härligt att komma igång med träningen. Och så fint att plocka in lite rosa... ska jag också börja göra ;-)

    Kram Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera