söndag 19 januari 2014

Inredningsfunderingar grande...






















Runt matbord är frågan. Jag har tänkt på det länge men sen har jag glömt av det ett tag, men så kom jag på det nu igen... Det är någonting med den runda formen som känns så bra, så lungt på någe vis...
 
Detta är Ikeas Bjursta (bilden är också lånad därifrån) och kommer med illäggsskiva så det går att göra större. Är vi fler än så får man helt enkelt ha ett extra bord, jag menar hur ofta händer det, ett par tre gånger om året, max. I alla fall här hemma.
 
Ja, som ni kanske märker går mina inredningsceller på högtryck just nu och jag måste nog försöka hejda mig lite och sätta mig ner och göra en prioriteringslista. Annars kan det ju gå hur som helst!
 
 
 
Ha en fin kväll fina ni!
 
 
 
KRAM
 
 




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar