måndag 20 januari 2014

Så var det måndag igen











 
 
 
 
Ja, så var det måndag igen. Jag hade ställt in mig på att vara gräsänka ikväll men har tydligen tagit fel på dagar så vi blev hela familjen ikväll :)
 
Ni som följer mig på Instagram kommer få följa mig på en liten resa här i vår... Jag har bestämt mig för att börjar träna på gym igen för det ger de bästa resultatet på mig och jag tycker det är himla roligt. Mitt mål är att köra fyra dagar i veckan i tio veckor till att börja med. Jag blandar styrka med förbräningsträning/kondition på cykel alternativt på löpband. Tränar 45-60 minuter varje gång.
 
Målet är att bli stark och må bättre. Om jag tappar några kilon är det ett plus i kanten såklart men det är inte huvudmålet. Huvudmålet är själva genomförandet. Detta kommer vara min prio ett just nu. Jag kommer göra allt för att få detta att fungera. Allt annat får jag lägga åt sidan. Detta är så pass viktigt för min hälsa och mitt välmående.
 
 
 
Håll tummarna för att jag grejar detta nu!!
 
 
Första passet för denna vecka är avklarat :) Känns underbart!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar