måndag 10 februari 2014

Vad händer?




















Ny vecka är här :) Nya tag, fyra nya träningspass att ta sig igenom, jag kämpar på! ;)
 
Vet ni, jag såg fullt med snödroppar idag hos grannen, massor...  Och det händer saker i min rabatt också, krokusen börjar titta upp... Vad händer? Är det inte lite väl tidigt? Eller?
 
Man blir ju glad såklart men det är inte ens Mars ännu...
 
Och när kan man börja "städa" rabatterna undrar jag? Jag menar, plocka bort sånt som man bara låtit vissan ner och som legat hela vintern delvis under ett snötäcke, det ser förfärligt tråkigt ut just nu...
Antar att jag får lugna mig lite, men det kliade bra i fingrarna idag när jag tog min första inspekterarrunda i vår miniträdgård nu när snön försvunnit helt där! Tänk... den första :) Och många, många fler väntar, Yay!!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar