måndag 3 mars 2014

Ny månad, ny väska













Ny månad, ny väska. Japp, vad kan inte vara bättre än att fira in Mars med en ny väska :) Jag har varit så snål mot mig själv, är snål (alltid), lägger alla pengarna på inredning.... Fast nu kände jag att en ny väska inför kommande vårssäsong var på plats. Hade lätt kunna köpt en till, älskar väskor, men jag kände att jag måste vara lite snäll mot sparkontot...
 
 
 
Blev ett litet ofrivilligt blogguppehåll här, det har varit lite mycket sen sist. Men nu är allt som vanligt igen, vardagen är här och jag fokuserar i vanlig ordning på att komma iväg och träna. Det handlar mina veckor om just nu, träning och kost. Vill och får inte tapppa detta nu, så hepp hepp iväg med mig!
 
 
 
 
See you!
 
 
 
KRAM
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar