torsdag 27 februari 2014

Klädkammare eller WIC












Bilden lånad (med tillstånd) av Stylizimo .



Stor uppmärksamhet fick hon för sin Walk-in-Closet och konstigt är det inte för den är ju bara såå fin! Jag pratar om såklart om rara Nina med bloggen Stylizimo Blog! Här kan ni se fler bilder från hennes helt fantastiska och inspirerande klädkammare, eller walk-in-closet!
 
 
Jag säger hellre klädkammare har jag märkt ;) När jag såg Ninas kunde jag inte längre blunda för kaoset i vår egen... Det behövdes verkligen en uppryckning och nu är vi helt plötsligt igång med det! Lite ommöblering och några nya lösningar, lite ny färg och vi har helt plötsligt fått en uppfrächad klädkammare! Mycket roligare! 
 
 
Eftersom vi ska bygga ut inom snar framtid och jag kommer att få en alldeles egen klädkammare (förhoppningsvis) så ville vi inte lägga ner för mycket pengar eller tid för den delen på den befintliga för den kommer inte att vara kvar sen. Ska försöka få till bilder när det är färdigt men det är ett litet utrymme och mörkt... så vi får se hur det blir med det...
 
 
Jag kämpar på med träningen och faktiskt också med kosten. Det händer inte ett smack på vågen men jag känner att byxorna sitter lösare (mycket lösare), och har jag förstått det rätt är det så det ska vara! Man ska INTE stirra sig blind på vågen!
 
 
 
 
KRAM på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar