onsdag 5 mars 2014

Trädgårdsböcker

















 
Kliar det i era fingrar? Går hjärnan på högvarv med drömmar och planer inför kommande säsong? Längtar ni efter att få pyssla i trägården eller på balkongen som jag?
 
Köpte mig en ny bok till en väldigt överkomlig peng, den är full med inspiration när man som jag har en väldigt liten trädgård. Har ni tips på andra bra trädgårdsböcker får ni gärna dela med er!

Vi bor ju inte i Radhus men nästan, Kedjehus, ni vet när garagen håller ihop de två huskropparna, det kallas för Kedjehus. En del hus där vi bor har ganska väl tilltagna trädgårdar. Men det har inte vi, vi har den lilla varianten, lite avis är jag allt på några av mina grannar. Så på det sättet liknar vår trädgård en radhusträdgård.
 
Men det går att göra mycket med en liten trädgård, vi har ju tom en lekstuga på vår, som vi byggde själva när Liten var mindre, den är vit i funkisstil med ett runt fönster.
 
I helgen ska vi städa på altanen och ställa fram några stolar så man är redo att hoppa ut och sätta sig med kaffekoppen när solen tittar fram :)
 
 
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar