torsdag 6 mars 2014

Trädgårdsdrömmar













Bilden är från mitt egen trädgård, tagen sommaren 2013.
 
 
Jag tänker, känner och drömmer bara trädgård just nu... Och som vanligt är det såklart nya projekt på G :)
 
Trallen ska bort, alltså vår lilla altan ska stenläggas med samma sten vi la på framsidan. Så evigt trött på skötseln av denna trall som ska städas och oljas i tid och otid. Dessutom ska vi ha planteringar i stenläggningen, det är också en stor del av att vi väljer bort trallen. Man kan ju alltid göra hål i trallen men jag tycker inte det blir bra... (har nämligen prövat).
 
Det ser jag fram emot så himla mycket, men det kommer bli mycket jobb, det är väl medaljens baksida... Men hjälp vad fint det kommer bli när det blir klart! Och praktiskt. Bara en sån sak.
 
Och så ska en ny skuggrabatt anläggas i bortre delen av trägården, intill planket och bredvid lekstugan. Jag vill ha något vackert att se på från altandelen :)
 
 

Vi ses!



KRAM
 

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar