fredag 11 april 2014

Favoritörten och matlagning












Favoriten alla gånger! Basilikan såklart :)





 
 
 
 
 
 
 Vet ni vad jag tycker är roligt att fota? Mat faktiskt. Ändå gör jag det nästan aldrig men när jag gör det så är det så roligt! Uppläggningen är viktig, man äter med ögat så är det bara!
 
 
Kanske vore en ny kategori, "Måltiden", "Maten" eller något! Gå nu inte och sno den... ;) Eller kom iaf ihåg var ni läste det först ;)
 
 
Apropå mat, vad ska man äta för middag ikväll då? Alltid en nöt att knäcka. Jag är ingen storkock, men min man är skicklig i köket. Tyvärr jobbar han mycket just nu så det är oftare jag som står vid spisen. Och jag är dessvärre ganska ointresserad av själva lagandet, så det är en utmaning varje gång. Även om jag kan laga men det blir väldigt mycket basic och absolut inga utsvävningar. Sen gillar jag inte recept, jag lagar på fri han, vilket gör det svårare att förnya sig. Men jag älskar god mat, så missförstå mig inte.
 
 
 
 
 
Ha en fin dag!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar