torsdag 10 april 2014

Fin inspiration och min lilla karamell

 
 
 
 








 
Så kom den där dagen när jag var tvungen att starta upp den nya datorn... Det var igår vid den här tiden som vår minst sagt gamla dator började pipa misstänksamt och lukta bränt... Jag kände, nu går inte detta längre... Nu måste jag sätta mig in i den nya datorn (som fortfarande är en PC) men har samma operativsystem (säger man så?) som en androidtelefon ungefär... Hua!
 
Den fungerar inte alls som min gamla trygga ihop tejpade darling... Antar att jag snart vänjer mig...
 
Men... ! Första inlägget från den nya :) Då kör vi!
 
Kom på att jag inte visat min karamell till plånbok, den jag låter ligga framme bara för att den är så fin att se på... Jag har en lika fast svart sedan innan men kände för en somrigare variant. Älskar mönstret och älskar modellen :) Kommer nog aldrig byta till en annan... :)
 
Också ett fint nummer av Sköna Hem att försjunka sig i en stund!
 
Nu ska jag drick upp mitt te här innan det kallnar!
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Hej - har precis hittat hit till dig, finstämd inspiration hos dig! Gissar att det är Windows 8 du börjat med?! Det har jag jag börjat med sen någon vecka - jag är ju pc nörd men ja....saker och ting är inte som jag vill, det som ska vara enklare blir krångligare ;-) kram Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Milla!

      Välkommen till mig! Och tack för dina snälla och förstående ord. Här har du en till pc nörd ;) Det ska nog lösa sig, det känns redan lite lättare faktiskt, man vänjer sig ganska fort.
      Hoppas du får en fin kväll!

      Anna

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera