söndag 8 juni 2014

Dagen efter








 
 
 
 
Jag har varit på några bröllop genom åren men detta var nog en av de bästa faktiskt. Känslan var fantastiskt! Massor av värme och kärlek! Senare på kvällen och natten blev det fest med dans och oj vad jag har dansat :) Hur kul som helst, älskart!
 
 
Efter kyrkan var vi på stor herrgård som används som kurs- och konferensanläggning utanför Stockholm, närmare bestämt belägen vid Edsviken. Miljön var fantastisk och man kände sig som en prinsessa när man fick strosa runt där i omgivningarna, det var verkligen underbart!

 
Utanför den stora huvudbyggnaden växta stora, stora rododendronbuskar, på natten innan vi hoppade in i taxin knipsade jag av några grenar och tog med mig hem! Min nya favoritblomma tror jag bestämt!



Hoppas ni också haft en fantastisk helg!




KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar