onsdag 4 juni 2014

Vad ska jag ha på mig?









 
 
 
 
 
Vi ska på fest, eller rättare sagt bröllop, men det är ju en slags fest :) Den stora frågan för oss tjejer brukar då vara, vad ska jag ha på mig? Oundvikligt att inte hamn där... De har hållit mig sysselsatt här i några veckor... :S Jag fyndade faktiskt klänning och skor på en rea så det blev riktigt billigt men klänningen är väldig enkel även om det är korallröd i färgen. Så den behövdes pimpas lite...
 
Så nu har jag kompletterat med en sjal i samma färg som skorna offwhite, eller benvit, paljettväska  i guld från Valerie, tre olika halsband från Gina Tricot (tips, tips), hur fina som helst nu till sommaren!! Har inte riktigt bestämt vilket jag ska ha än...
 
Och så de finaste örhängen från Dyrberg & Kern, inte vad jag tänkt mig prismässigt men jag dog lite så fina de var... Är. Väldigt mycket jag.
 
Känner mig supernöjd, bara ett problem som kvarstår, hur ska jag kunna trippa runt i skorna en halv dag och en hel kväll/natt? Eller ännu hellre dansa i dem...? När jag var ung, eller jag kanske ska säga när jag var yngre, då hade jag alltid hög klack, men så på de senaste åren har jag skämt bort mina fötter rejält, jag får sååå ont när jag har högklackat... Måste försöka gå in dem lite...
 
 
 
 
Nu måste jag sätta lite fart här, har massor att göra!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar