fredag 26 december 2014

Annandagen










 
Tänk att snart är julen över, varför går det så fort!? Men det klart att än är det ju inte riktigt dags, nyår väntar ju runt knuten och fram till dess är det juletid enligt mig :)
 
 
Nytt år och nya möjligheter, klyschigt uttryck men sant.
 
 
Sen är det ju också så att 2015 kommer bli ett stort och speciellt år i vår familj eftersom vi väntar tillökning i slutet av Mars :) Jag har inte sagt något här på bloggen för jag har inte haft ett naturligt tillfälle har det känts som, sen har jag ju mått sisådär :( Hela Augusti och September var jag i princip sängliggandes dygnet runt. Men nu är jag med i matchen även om jag är rätt så stor och ryggen har såklart börjat strula. Men så är det och det var jag faktiskt lite beredd på.
Nu vet ni i alla fall! Och jag är i vecka 28 för er som undrar :)
 

 
 
 
Hoppas ni får en fin helg!
 
 
 
 
 
KRAM






























2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du tar! Proffsiga.
    Mitt tips: Det går fortfarande att tävla om snygg-mattan på Leva&bo.s Fb-sida: https://www.facebook.com/LevaBo. Scrolla till lucka 23.



    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder du tar! Proffsiga.
    Mitt tips: Det går fortfarande att tävla om snygg-mattan på Leva&bo.s Fb-sida: https://www.facebook.com/LevaBo. Scrolla till lucka 23.



    SvaraRadera