fredag 6 februari 2015

Vitt ute och vitt inne











 
 
 
Älskar vitt... Förtrollar mig. Så vackert och så vilsamt. Lugn. Harmoni. Balans. Det är vitt för mig. Önskar vi hade ljusare golv här hemma, just nu är det just det som tar mycket tanketid hos mig. Avskyr den oranga ekparketten... Men den ska bort, inom sinom tid. Men ni vet det där med tålamod... Men det blir inte vitt golv även om det såklart är drömmen. Det är för opraktiskt, vi har det i köket, det för räcka. Egentligen helt fel plast att ha det på men fördelen är just ljuset det ger.
 
Njuter också av det vita ute, även om jag trånar efter våren, som säkert många andra just nu. Men jag vet att den kommer, känner mig lugn i det. Inom sinom tid.
 
 
 
Fin helg!
 
 
KRAM




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar