torsdag 30 april 2015

Uppdatering






 
 
 
 






Hästen fick en ny placering och ny ram :)








 
 
 
 
En matsal i ljus, underbart!
 
 
 
 
*
 
 
 
 
Jag blev sjuk. Det började med en mjölkstockning som inte ville ge med sig, det utvecklade sig sen till en bröstinfektion med bla väldigt hög feber som följd. Jag var inne på akuten två gånger och min sänka var skyhög. Tillslut fick jag antibiotika och nu mår jag bra. Däremot är jag livrädd för att åka på det igen... Vilket gör att jag känner mig lite inlåst, rädd för att gå ut och bli kall. Jag som är så varm också och vill gärna klä av mig nu när värmen kommer... Jag hade tre mjölkstockningar med min äldsta dotter också men de gick över på något dygn vilket inte var fallet denna gång.
 
Vi försöker anpassa oss till vår nya familjesituation. Vardagen och verkligenheten med en nyfödd är verkligen inte alltid sockersöt och rosenskimrande ska ni veta men samtidigt är jag så lycklig.



Ha nu en fin valborg och en fin långhelg så syns vi i sköna Maj! :)





KRAM

























1 kommentar: