söndag 25 oktober 2015

Flickrum







 
 
 
 
 
Nu börjar vi äntligen bli klara med Litens rum, några saker kvar dock. Vi har renoverat det och gjort om i princip allt. Det fanns ett stort behov av bättre praktiska lösningar, framförallt för hennes kläder. Det är ett rätt litet rum så det gäller att tänka till för att få smart förvaring. Här ser ni att hon fått en riktig garderob med galgar och låder under för underkläder och liknande.
 
Den söta lilla väskan som föreställer en liten räv var jag bara tvungen att klicka hem, fick hänga på finkroken ;)
 
Det som är roligt med vår åttaåring är att hon fortfarande är ganska lekfull och inte riktigt har kommit på detta med att allt ska vara så coolt...
 
Köpte en mjuk lekmatta till lillasyster som är ett pussel, perfekt nu när hon har börjat krypa och röra sig mer på golvet, mjukt och stadigt ifall man tappar balansen och slår i huvudet vilket händer mycket just nu. När Storasyster fick syn på den utbrast hon, åh en sån där vill jag också ha, kan jag få en sån i julklapp mamma! Hon är väldigt mycket barn förtfarande som ni hör, vilket jag är så glad för. Jag tycker annars det finns en tendens att dagens småstora tjejer vill bli stora så fort, de tillåts att sminka sig och så vilket jag tycker är rätt sorgligt faktiskt, jag menar den dagen kommer ju ändå...
 
 
Här väntar nu lite höstlov, underbart!
 
 
 
KRAM på er!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar