fredag 23 oktober 2015

Rosenskärm och de senaste händelserna











 
 
 
Nu har jag också en Rosenskärm :) Alla säger att den ska vara så svår. Jag tycker Hortensian är svår men får den att överleva, det är en av mina favoritblommor. Är den här ungefär som den så kanske jag grejar det. Men jag undrar om jag kan klippa av blomstjälken när den vissnat eller ska den få sitta kvar och liksom skrumpna och lossna av sig själv? Det är frågan.
 
 
 
 
*
 
 
 
Nu till något helt annat. Detta är egentligen fel forum för att ta upp detta men jag väljer att göra det ändå, det skulle kännas mycket märkligt att låta bli. Det händer så mycket fruktansvärt och meningslöst i vårt land just nu och det är lätt att känna uppgivenhet inför det och låta hatet liksom tar över, men jag försöker tänka att vi inte får låta det göra det. Absolut inte. För godheten och kärleken är starkare, måste vara starkare. Så. Kämpa.
 
 
 
 
 
 
 
Stor KRAM på er!
 
 
 

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar